دوره آموزشی مقاله نویسی علمی -مرکز رجایی، تلفن: ۰۳۸۳۳۳۳۴۸۹۸

۰۱ اسفند ۱۴۰۲ | ۱۱:۳۷ کد : ۳۶ اسلاید شو اخبار برتر ۱
تعداد بازدید:۳۰۸
دوره آموزشی مقاله نویسی علمی -مرکز رجایی، تلفن: ۰۳۸۳۳۳۳۴۸۹۸

دوره مقاله نویسی علمی

شهریه دوره:11.000.000 ریال

نام مدرس:آقای دکتر خیام صالحی

شروع دوره:اول اسفند1402

مدت دوره:حدودا 1ماه-16ساعت

نحوه برگزاری:حضوری-غیرحضوری

مرکز آموزش شماره یک شهرکرد ،خیابان رجایی ،حدفاصل شریعتی ومولوی-.3833334898

نوشتن مقاله چگونه است؟ آداب آن را می‌دانید؟

نوشتن مقاله برای برخی از دانشجویان یک کار سخت و گاهی ترسناک به نظر می ­رسد چرا که نوشتن مقاله یک پروژه­‌ی بزرگ است که برای تکمیل آن دانشجو می­ بایست چندین مرحله را طی کند و در نهایت بتواند مجموعه‌­ای از ایده­‌ها را در کنار هم قرار داده و یک نظریه جدید ارائه کند.

با تقسیم ­بندی این مراحل به راحتی می ­توان آن­ ها را مدیریت کرده و مقاله­ نویسی را ساده­ تر کرد. چه بخواهید یک مقاله علمی یا مقاله پژوهشی بنویسید چه یک مقاله برای بورسیه یا حتی برای چاپ مقاله در مجلات بین المللی ISI، راحت ­ترین راه این است که اصول مقاله ­نویسی را بدانید و بر اساس آن کارتان را آغاز کنید. تقسیم کار مقاله نویسی به چند مرحله، کار شما را بسیار ساده خواهد کرد.

 هدف اساسی گفتمان علمی فقط ارائه اطلاعات و افکار نیست بلکه ایجاد ارتباط واقعی است. بنابراین نوشتن متون علمی نه تنها یک علم بلکه یک هنر است. زبان می تواند آنچه شما می نویسید را محدود یا تقویت کند. بنابراین، نوشتن ساختاریافته سردرگمی را محدود می‌کند و ارتباط روشنی را فراهم می‌کند.مقاله‌نویسی دارای اصول و آدابی است که اگر آنها را ندانید در این مسیر موفقیتی کسب نخواهید کرد. مقالات انواع مختلفی دارند و با اهداف متنوعی نگارش می‌شوند. مقالات علمی که دنیای مخصوص به خود را دارند و برای نگارش آنها و تلاش برای چاپ‌شان در ژورنال‌های علمی باید به اصول نوشتن مقاله کاملا آگاه باشید. لبته مقالات مختلف با هر نیت و شکلی که نوشته می‌شوند و پلت‌فرم انتشارشان هر چه که باشد، دارای استخوان‌بندی مشابهی هستند. در دنیای نوشتن مقاله‌های علمی که اصول و قوانین متنوع و زیادی وجود دارد.

سرفصل های دوره:

ساختار و استخوان‌بندی کلی مقالات چیست؟

عنوان مقاله

چکیده مقاله

کلمات کلیدی

مقدمه

بدنه اصلی مقاله

نتیجه‌گیری

منابع

متقاضیان جهت ثبت نام در دوره کافیست از طیق لینک زیر وارد سامانه رویش شده و پس از ثبت نام با جستجوی کد کلاس به شناسه 429977 در دوره فوق ثبت نام نمایند.

برای آشنایی با نحوه ثبت نام بر روی لینک زیر کلیک کنید

کلید واژه ها: دوره های کوتاه مدت مقاله نویسی علمی مرکز شماره یک شهرکرد


نظر شما :