دوره آموزشی «دیجیتال مارکتینگ»- مرکز ولیعصر، تلفن : ۰۳۸۳۲۲۴۲۵۱۷

۱۷ بهمن ۱۴۰۲ | ۱۴:۲۸ کد : ۳۴ اسلاید شو اخبار برتر ۱
تعداد بازدید:۱۰۶۸
دوره آموزشی «دیجیتال مارکتینگ»- مرکز ولیعصر، تلفن : ۰۳۸۳۲۲۴۲۵۱۷

دوره آموزشی دیجیتال مارکتینگ ( بازاریابی اینترنتی)

مدت زمان دوره: 40 ساعت (مقدماتی)

شیوه برگزاری: ترکیبی ( حضوری-آنلاین)

مدرس: محمد رضا شیخ بهایی

تاریخ شروع: اواخر بهمن ماه

مدت دوره : 40 ساعت

شهریه دوره:75.000.000 ریال

 

محل برگزاری: مرکزآموزش شماره دو جهاددانشگاهی خیابان ولیعصر شمالی روبروی بیمه سلامت

  تلفن تماس: 03832227929-03832242517

دوره آموزش دیجیتال مارکتینگ، یکی از جذاب ترین و پر مخاطب ترین دوره های آموزشی در ایران و سراسر دنیاست. شاید در ذهن بسیاری از مردم، این باور وجود داشته باشد که مبحث دیجیتال مارکتینگ تنها مربوط به کسب و کارهای حوزه دیجیتال است. اما این یک باور کاملاً اشتباه است. بدون شک در عصر کنونی استفاده از روش های سنتی بازاریابی و تبلیغات به تنهایی ، یک اقدام کاملاً اشتباه و صددرصد کم بازده است. مطمئن باشید در دنیای امروز هریک از کسب و کارها ، بدون استفاده از ابزارهای دیجیتال و بدون فعالیت مؤثر در حوزه دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی آنلاین ، شانس بسیار کمی برای موفقیت در رقابت خواهند داشت و لذا مخاطب دوره دیجیتال مارکتینگ، می تواند تمامی صاحبان کسب و کار و افرادی که علاقه مند به توسعه کسب و کار خود در فضای وب هستند؛ باشد.

سرفصل دوره:

آشنایی با مفاهیم بازاریابی در فضای آنلاین (دیجیتال مارکتینگ)؛

آشنایی با مفاهیم داده‌های بازاریابی در فضای آنلاین؛

نقش ارکی تایپ در دیجیتال برندینگ

تدوین بیزینس مدل اینترنتی همراه با مطالعه های موردی بین المللی

نقش سفر مشتری و تاثیر آن در افزایش نرخ تبدیل

تدوین نقشه همدلی

چگونگی تکمیل پرسونای مخاطب، پرسونای خریدار و پرسونای مشتری

تجربه کاربری و تاثیر آن در وفاداری مخاطبین

ابزارهای تحلیل رفتار مخاطب

ماتریس بازاریابی محتوایی

گیمیفیکیشن و افزایش تعامل با مخاطبین

طراحی پلن بازاریابی دیجیتالی

چرخه عمر مشتری در فضای دیجیتال

تقویم محتوایی

قیف بازاریابی دیجیتالی

بازاریابی مبتنی بر موتور جستجو

سئو

تبلیغات با ابزارهای رایج Banner Impression در ایران؛

برندینگ در فضای آنلاین با محوریت شبکه های اجتماعی؛

بازاریابی اینستاگرامی؛

بازاریابی در لینکدین؛

معرفی بازاریابی محتوایی؛

معرفی ابزارهای تولید محتوا در بازاریابی محتوایی؛

معرفی پلتفرم های موفق در فضای بازاریابی بین الملل.
 

معرفی مدرس دوره:


محمدرضا شیخ بهائی

مدرس و مشاور دیجیتال مارکتینگ، توسعه کسب و کار الکترونیک و هوشمندسازی کسب و کارها؛

 با بیش از ۱۰ سال فعالیت در حوزه تجارت الکترونیک و اجرای ۱۰۰ پروژه موفق در شرکت ها و سازمان‌های صادراتی، بازرگانی، خدماتی و تولیدی؛

فارغ التحصیل کارشناسی ارشد مهندسی فناوری اطلاعات، گرایش تجارت الکترونیک از دانشگاه قم؛

مدیرعامل شرکت توسعه آواتاج در شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان؛
رئیس هیئت مدیره گروه تجارت بازرگانی جیمکس؛

عضو کمیته خبره تجارت الکترونیکی تحت کمیته فناوری اطلاعات و ارتباطات اتاق بازرگانی اصفهان.

تذکر:

پس از گذراندن دوره مقدماتی، شرکت کنندگان با حضور در دوره های متوسط و پیشرفته، می توانند مهارت های خود را در سطح حرفه ای، ارتقا دهند.

 

 

متقاضیان جهت ثبت نام در دوره کافیست از طیق لینک زیر وارد سامانه رویش شده و پس از ثبت نام با جستجوی کد کلاس به شناسه 429450 در دوره فوق ثبت نام نمایند.

برای آشنایی با نحوه ثبت نام بر روی لینک زیر کلیک کنید


( ۱ )

نظر شما :