دوره مدیریت کسب وکار (گرایش بازاریابی) MBA In Marketing - مرکز رجایی

۰۶ آبان ۱۴۰۲ | ۱۳:۴۷ کد : ۲۷ اسلاید شو اخبار برتر ۱
تعداد بازدید:۲۲۴
دوره مدیریت کسب وکار (گرایش بازاریابی) MBA In Marketing - مرکز رجایی

مدت دوره: ۳۰۰ساعت(۲۶۰ساعت تئوری+۴۰ساعت پروژه وتمرین کلاسی)

نوع دوره:تخصصی

زمان برگزاری:حدودا 4ماه

شروع دوره:نیمه دوم آذر ماه ۱۴۰۲

روز و ساعت کلاس: اعلام می گردد

مدرس دوره:گروه اساتید

شهریه دوره:120.000.000 ریال (به صورت اقساط در 4 قسط)

هزینه پیش ثبت نام: 25.000.000 ریال

محل برگزاری دوره: خیابان رجایی، تقاطع مولوی مرکز  آموزش شماره یک جهاددانشگاهی 

 

 

با توجه به نیاز سازمان ها ، صنایع و کسب و کارهای کوچک و متوسط به استفاده بهینه ازمنابع و افزایش عملکرد و بهره وری در عصر حاضر، نظام آموزشی دنیا در حوزه تربیت مدیران متخصص، دچار تغییر و تحولاتی شده است و در این راستا فراگیری مهارت در حوزه هایی ازقبیل تفکر خلاق، تفکر انتقادی، برندینگ ، بازاریابی، رویکرد راه حل محور و کار تیمی برای رقابت در دنیای فعلی و آینده اجتناب ناپذیر گردیده است.

ضوابط وشرایط ورودی فراگیران:دارابودن حداقل مدرک دیپلم  

مدت دوره:حدودا 4ماه      نوع برگزاری:غیرحضوری(آنلاین) ـ بخش محدودی از دوره به صورت حضوری

گواهینامه قابل ترجمه از جهاددانشگاهی

زمینه های اشتغال زایی:

-  اشتغال در موسسات بزرگ / استار آپ ها به عنوان کارشناس یا مدیر بازاریابی
- انجام پروژه های بازاریابی به صورت مستقل (فریلنسر)
- راه اندازی کسب و کار به صورت شخصی
-  ارائه مشاوره های تخصصی در حوزه بازاریابی به متقاضیان و کسب و کارها  

سرفصل ها:

کسب وکارالکترونیک

اقتصاد

مدیریت پروژه

راه اندازی کسب وکارجدید

مدیریت بازاریابی

مدیریت مالی

اصول وفنون مذاکره

مدیریت برند

تحقیقات بازاریابی

مدیریت ارتباط با مشتریان

دیجیتال مارکتینگ

ایده،خلاقیت ونوآوری

شناسایی فرصت

مبانی سازمان ومدیریت

مدیریت استراتژیک وتحلیل محیط کسب وکار

مدیریت فروش

دیجیتال مارکتینگ

تحقیقات بازاریابی

مدیریت برند

حقوق کسب وکار

مدیریت منابع انسانی

اهمیت بازاریابی و جایگاه آن در دوره ام بی ای
یکی از ویژگی‌های برجسته مدرک MBA، تجهیز شما به دانش تخصصی در زمینه‌های مختلف از جمله مدیریت، مباحث پیشرفته مالی و بازاریابی می باشد. این دانش به شما ابزارها و راهکارهای لازم را می‌دهد تا در هر سطح شغلی به چالش‌ها پاسخ دهید و بهبودهای موثری را در سازمان‌ها به ارمغان بیاورید؛ بنابراین ام بی ای فقط یک دوره برای مدیران شرکت‌های بزرگ نیست و می‌تواند به شما کمک کند تا بهتر با چالش‌ها پنجه در پنجه شوید.
بازاریابی به تنهایی یکی از گسترده‌ترین بخش‌های ام بی ای است و می‌تواند ناجی کسب و کار شما باشد. شاید یک محصول خوب نتواند فروش خوبی را تجربه کند اما یک محصول بد با یک کمپین بازاریابی خوب، می‌تواند ناجی یک کسب و کار باشد. مدرسان دوره‌های ام بی ای نیز به این موضوع به خوبی آگاهی دارند و بخش مهمی از آموزش خود را به دانش یا به قولی هنر بازاریابی اختصاص داده‌اند.
شاید یک مدیر نیازی نداشته باشد یک فروشنده یا بازاریاب خوب باشد اما باید این توان را داشته باشد تا تیمی از بازاریابان و فروشندگان را به خوبی مدیریت کند. حتی اگر بخواهید به عنوان یک مدیر، بخش بازاریابی را به فردی دیگر بسپارید، با داشتن اطلاعات کافی از هنر بازاریابی، می‌توانید بسیار ساده‌تر از رقبا استراتژی‌های بازاریابی خود را پیاده‌سازی کنید و درک بهتری از این فضا داشته باشید.

تواناییهای مورد انتظار فراگیران دوره ام بی ای بازاریابی (MBA in Marketing) در پایان دوره
1-  توانایی آماده سازی مدل کسب و کار و تدوین طرح کسب و کار
2- بکارگیری مهارتهای مدیریتی برای راه اندازی 0 سامان دهی یا ارتقاء کسب و کار
3-  رعایت اصول تحقیقات بازار برای توسعه سبد خدمات و محصولات
4-  بکارگیری تکنیک های بازاریابی و فروش در کسب و کار
5-  بهره گیری از اصول و قواعد بازاریابی(دیجیتال) برای توسعه کسب و کار
6- تسلط بر اصول مذاکره حرفه ای در مذاکرات تجاری
7- درک بهتر پارامترهای اقتصادی برای ارزیابی بازارها

 

جهت کسب اطلاعات بیشترباشماره 09137027787تماس حاصل فرمایید.

لینک ثبت نام:\https://chb.jdereg.ir

کلید واژه ها: جهاددانشگاهی چهارمحال و بختیاری مرکز شماره یک شهرکرد دوره های آموزشی MBA برندینگ بازاریابی


نظر شما :